Pařížské tyčinky aneb bezlepkový a bezlaktózový recept na vánoční cukroví

01.12.2021 18:00

Toto vánoční cukroví, tedy pařížské tyčinky, patří k mým oblíbeným, neb mám vlastně ráda každé ořechové cukroví. Pařížské tyčinky můžete udělat i bez bílkové ledové polevy, i bez ní jsou výborné. Já to většinou dělám tak, že půlku udělám s polevou a půlku bez ní.

Receptů na pařížské tyčinky jsem viděla mnoho. Nejraději mám ale tento jednoduchý, který jsem podědila po mé babičce, jen ho mírně pozměnila. Tyto pařížské tyčinky jsou vhodné jak pro bezlepkovou dietu, tak i pro bezlaktózovou.

Pojďme se tedy podívat, jak si upečeme bezlepkové pařížské tyčinky - přejít na celý recept »

Zpět

Reklama:

Nejnovější články

Všechny články

© 2015-2024 VitaStyle.cz (www.vitastyle.cz) - všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode